Avoimet työpaikat: Manager/Senior Manager, Espoo


Liiketoimintamme kasvaessa haemme nyt Greenstepin CFO-tiimiin Manageria / Senior Manageria!

Konsulttimainen työnkuva koostuu tässä roolissa projektiluontoisista asiakastöistä sekä ulkoisen laskennan että talousjohdon/CFO-tehtävien parissa. Projektit voivat olla mm. muutaman kuukauden mittaisia interim-toimeksiantoja, mutta myös pienempiä, esimerkiksi due diligence tai prosessikehitys-projekteja liittyen sisäiseen tai ulkoiseen laskentaan. Pääset työskentelemään asiakasrajapinnassa ja osallistumaan palveluiden myyntiin uusasiakashankinnan kautta tai tukemalla myyntiä asiantuntijan roolissa. Tuot oman panoksesi myös Greenstepin sisäiseen kehitystyöhön, jossa viemme yhdessä aktiivisesti asioita eteenpäin.

Tehtävässä parasta ovat mielenkiintoiset kasvua tavoittelevat asiakkaat ja monimuotoiset projektit. Kyseinen rooli sopii erinomaisesti vaihtelevissa tehtävissä viihtyvälle osaajalle, jolta löytyy kehittämishalua ja -kykyä. Teemme aina työtä joustavasti, asiakaslähtöisesti ja työskentelemme asiakasyrityksien talousjohdon tehtävissä hyvin vähäisellä hallinnollisella työllä. Saat myös CFO-tiimin ja koko Greenstepin asiantuntijaorganisaation tuen sekä mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoasi ja osaamistasi toivottuun suuntaan.

Mitä odotamme sinulta?

Tehtävässä menestyminen edellyttää laskentatoimen tai rahoituksen KTM tutkintoa. Asiakastyössä toivomme sinulta vankan taloushallinnon osaamisen lisäksi hyviä vuorovaikutustaitoja ja ongelmanratkaisukykyä. Sinulla on ymmärrystä nykyaikaisesta talousjohdon roolista digitaalisessa toimintaympäristössä. Arvostamme kokemusta etenkin konsernilaskennasta sekä kokemusta FAS/IFRS ympäristöistä. Taloushallinnon tyypilliset järjestelmät (esim. HFM, FPM, AARO) ja niiden toimintaperiaatteet ovat sinulle tuttuja.

Haluat aidosti tukea ja ilahduttaa asiakkaita sekä löytää lisäarvoa tuottavia ratkaisuja Greenstepin uusille ja nykyisille asiakkaille heidän liiketoimintansa edistämiseksi. Asiantuntevassa ja vauhdikkaassa organisaatiossamme arvostamme ketteryyttä sekä innovatiivista ajattelutapaa kehittää toimintamalleja ja ajaa uusia ideoita eteenpäin.

Miksi Greenstep?

Vuonna 2010 perustettu Greenstep on kasvanut lähes 350 kirjanpidon, palkanlaskennan, CFO-palveluiden ja HR:n ammattilaisen sekä järjestelmäosaajaan asiantuntijaorganisaatioksi.

Kasvu ei ole itseisarvo emmekä halua kasvaa vain kasvun takia, mutta uskomme siihen että olemalla avoin ja kuuntelemalla asiakkaitamme sekä henkilöstöämme, saamme loistavia asioita aikaiseksi ja kasvu tulee siinä sivussa. Kasvu tarjoaa mahdollisuuksia: voimme kehittää toimintaa, investoida itseemme, tarjota hyvät ja turvalliset työsuhteet kaikille greentepiläisille sekä tietenkin loistavia kehittymismahdollisuuksia yrityksen sisällä. Haluamme aidosti löytää ja kehittää asiakkaalle parhaat kokonaisvaltaiset ratkaisut ja siksi arvostamme yhdessä tekemistä ja avointa työilmapiiriä.

Mielenkiintoisen työn lisäksi tarjoamme uudelle talousjohdon asiantuntijalle tehokkaat työvälineet, kilpailukykyisen palkan sekä hyvät työsuhde-edut. Työn ja muun elämän yhteensovittamista helpottaa joustava työaika sekä osittainen etätyömahdollisuus.

Kiinnostuitko? Ota uusi askel urallasi!

Meitä kiinnostaa kuulla millaisia asioita ja projekteja haluaisit Greenstepissä päästä tekemään! Kerro se meille ja lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 22.9.2020 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana joten lähetä hakemuksesi mielummin enemmin kuin myöhemmin. Työhön valittavilta tarkistetaan luottotiedot. Tiedusteluihin vastaa Juho Pietilänaho sähköpostilla juho.pietilanaho@greenstep.fi

Pääset hakemaan paikkaa TÄSTÄ!