Sähköinen palkanlaskenta

Sähköinen palkanlaskenta

Suosittelemme käyttämään sähköistä palkanlaskentapalvelua, jotta yrityksesi palkanlaskenta nopeutuisi. Tämä palvelu tehostaa palkanlaskennan prosesseja ja tarjoaa merkittäviä kustannussäästöjä.

Sähköisen palkanlaskennan ominaisuudet

Sinä toimitat palkkatiedot palkanlaskennan asiantuntijallemme. Palkanlaskijan vastuulla on laskea palkkasivukulut, laittaa palkat maksuun sekä varmistaa, että palkat on kirjattu oikeisiin kustannuspaikkoihin. Tämän jälkeen työntekijät saavat palkkaerittelynsä halutessaan joko postitse tai verkkopankkiinsa.

Toistuvia tehtäviä, kuten peruspalkkojen laskemista, automatisoidaan. Tarkistamme jokaisen palkan ja varmistamme, että kaikki on laskettu oikein.

Sähköinen palkanlaskenta on erittäin turvallista, sillä palkanlaskentaohjelman ja pankin välinen yhteys on salattu. Tämä tarkoittaa sitä, ettei kukaan voi nähdä toisen henkilön palkkatietoja.

Miten päästä alkuun?

  1. ota yhteyttä meihin, niin voit varmistaa, että kaikki palkanlaskentaan liittyvät tarpeesi täyttyvät
  2. sovi aineiston siirrosta
  3. tarjoamme sinulle yksityiskohtaiset ohjeet ja opastamme sinut prosessin läpi
  4. kun palkanlaskennan asetukset ovat kunnossa, hyödyt toistuvien tehtävien automatisoinnista
  5. ilmoita työntekijöillesi uudesta palkanlaskentapalvelusta ja kerro heille nimetty yhteyshenkilö, jonka kautta palkka-asiat kulkevat. 

Sähköisen palkanlaskentapalvelun hinta

Voitte pyytää tarjouksen palkanlaskentapalvelusta meiltä!