Sähköinen palkanlaskenta

Sähköinen palkanlaskenta

Suosittelemme käyttämään sähköistä palkanlaskentapalvelua, jotta yrityksesi palkanlaskenta nopeutuisi. Tämä palvelu tehostaa palkanlaskennan prosesseja ja tarjoaa merkittäviä kustannussäästöjä.

Sähköisen palkanlaskennan ominaisuudet

Asiantuntijamme ottaa vastaan lähettämäsi   palkanlaskennan palkkatietot. Palkanlaskijan vastuulla on laskea palkkasivukulut, laittaa palkat maksuun sekä varmistaa, että palkat on kirjattu oikeisiin kustannuspaikkoihin. Tämän jälkeen työntekijät saavat palkkaerittelynsä mieltymyksienä mukaan joko postitse tai verkkopankkiinsa.

Toistuvia tehtäviä, kuten peruspalkkojen laskemista automatisoidaan. Tästä huolimatta tarkistamme jokaisen palkan ja varmistamme, että kaikki on laskettu oikein.

Sähköinen palkanlaskenta on erittäin turvallista, sillä palkanlaskentaohjelman ja pankin välinen yhteys on salattu. Näin turvataan, ettei kukaan voi nähdä toisen henkilön palkkatietoja.

Miten päästä alkuun?

  1. Ota yhteyttä meihin, niin voit varmistaa, että kaikki palkanlaskentaan liittyvät tarpeesi täyttyvät
  2. Sovi aineiston siirrosta
  3. Tarjoamme sinulle yksityiskohtaiset ohjeet ja opastamme sinut läpi prosessin
  4. Kun palkanlaskennan asetukset ovat kunnossa, hyödyt toistuvien tehtävien automatisoinnista
  5. Ilmoita työntekijöillesi uudesta palkanlaskentapalvelusta ja kerro heille nimetty yhteyshenkilö, jonka kautta palkka-asiat kulkevat.

Voitte pyytää tarjouksen palkanlaskentapalvelusta meiltä!