Onnistuneella järjestelmäarkkitehtuurilla tehokkuutta ja läpinäkyvyyttä Avalonin liiketoimintaan


Avalonin perustaja Jari Laakso kertoo videolla yhteistyöstä kanssamme:



Valley Bro’s -konserniin kuuluva markkinointitoimisto Avalon on tehnyt yhteistyötä Greenstepin kanssa vuodesta 2017 asti. Kun Avalonin strategiaa alettiin muuttamaan merkittävästi vuodesta 2015 alkaen, haluttiin kehittyvään liiketoimintaan lisätä ketteryyttä ja läpinäkyvyyttä digitaalisella taloushallinnolla. Yhteistyön tavotteisiin kuuluivat muun muassa paperittomuus, toiminnan mutkattomuus sekä taloushallinnon ulkoistaminen aina palkanlaskentaa myöten.

”Haluttiin tehdä taloushallinto ketteräksi, kustannustehokkaaksi ja reaaliaikaiseksi. Huomasin, että liian vanhanaikaisella toiminnalla rahaa menee hukkaan. Kaikista isoin asia meille oli, että nyt taloushallinto on reaaliaikaista ja kokonaiskuvan tilanteesta näkee milloin vain. Näiltä osin kehitysvaihe on onnistunut”, kertoo Avalonin perustaja Jari Laakso.

Modernit järjestelmät takaavat itsenäisyyden ja tuovat läpinäkyvyyttä toimintaan

Laakson mukaan Avalonille oli tärkeää löytää hyvä taloushallinnon kumppanuus, joka ei kuitenkaan edellytä yhtiöltä vuosikymmenien sitoutumista. Greenstep valikoitui kumppaniksi modernien ja yleispätevien järjestelmiensä ansiosta, jotka takaavat riittävän itsenäisyyden yhteistyösuhteessa.

”Greenstepin reaaliaikaiset taloushallintojärjestelmät ovat helpottaneet koko organisaation toimintaa, koska niiden avulla voimme yrittäjinä itsekin hoitaa paljon asioita ajasta tai paikasta riippumatta”, Laakso kuvailee.

Avalon hyödyntää taloushallinnossa sekä toiminnanohjauksessa Netvisorin ja Severan integraatiota. Viimeisimpänä käyttöön otettu toiminnanohjausjärjestelmä Severa on selkeyttänyt organisaation toimintaa entisestään.

”Netvisor-Severa integraatioliittymä on antanut valtavasti turvaa ja selkeyttä meidän päivittäiseen toimintaamme. Severa on tuonut terävöitystä esimerkiksi resurssien hallintaan, rekrytointiin sekä tarpeiden analysointiin. Onneksemme Severaa integroidaan nyt myös omaan Joiqu.com -digityötila- ja projektiviestintäalustaamme”, hän kiittelee.




Kokonaisvaltainen taloushallinnon kumppani tuo turvaa liiketoimintaan

Uusien kumppanuuksien käynnistämiseen liittyy aina haasteita, ja siksi Avalonilla vaalitaan pitkäaikaisia kumppanuuksia sekä molemminpuolista yhteistyötä. Markkinointitoimiston arjessa Greenstepin tuomat edut konkretisoituvat turvallisuuden tunteena sekä kustannussäästöinä.

”Meidän toimintamme kannalta yhteistyön hyöty konkretisoituu siihen, että meillä on stressivapaa ja turvallinen olo siitä, että taloushallinnon asiat ovat vuorenvarmasti hoidossa. Voin yrittäjänä keskittyä ydinliiketoimintaan ja Greenstep tukee meitä”, Laakso toteaa.

Greenstep on vastannut Avalonin tarpeisiin joustavalla ja nykyaikaisella työskentelyotteellaan sekä jouhevalla vuorovaikutuksella. Yhteistyön toimivuudesta omaa tarinaansa kertoo se, että nykyään kaikki Valley Bro’s -konsernin yhtiöt ovat Greenstepin asiakkaita.

”Haluamme panostaa yhteistyön mutkattomuuteen ja vuorovaikutteisuuteen, sekä kehittää molempia tahoja. Tämä tunne on saavutettu Greenstepin kanssa. Heiltä löytyy erikoisosaamista, mutta perustekeminenkin on jo korkeatasoista. Jos pelkkää hintaa katsotaan, ei Greenstep välttämättä olisi se halvin toimija, mutta kokonaisuus ratkaisee. Hinta-laatusuhde kohtaa heillä todella hyvin. Lisäksi Greenstepillä on vahva digitaalinen hallinto tukemassa meitä niin, että saadaan varmasti tehokkainta mahdollista toimintaa. Aika moni alan yritys toimii niin kuin on ennenkin toiminut, eikä se ole tätä päivää. Muutos on välttämätöntä”, kiteyttää Laakso.



Visma Severa -pilvipalvelu asiantuntijayritysten toiminnanohjaukseen!

Visma Severa yhdistää yrityksen työntekijät, asiakkaat sekä projektit yhteen toiminnanohjausjärjestelmään. Näin parannat tiedonkulkua, poistat manuaalisia rutiineja sekä saat reaaliaikaisen kokonaiskuvan yrityksen tilanteesta. Greenstepin asiantuntijat auttavat sinua mielellään saamaan ohjelmistosta kaiken hyödyn irti!