Onko sinulla HR-asioihin liittyvä kysymys, johon kaipaat pikaista vastausta?

HR HelpDesk toimii apuna pienempiin kysymyksiin, joihin tarvitaan vastausta nopeasti. HR HelpDesk palvelee kaikkia – myös yrityksiä, jotka eivät ole vielä Greenstepin asiakkaita. HR-tiimi pyrkii vastaamaan kysymyksiin 24 tunnin sisällä arkipäivisin. Jos kysymykset vaativat laajempaa selvittelyä tai lisäkysymysten tekemistä, eikä niitä saada ratkaistuksi tavoiteajassa, otamme asiakkaaseen yhteyttä. Asia lähtee kuitenkin etenemään 24 tunnin sisällä.

HR HelpDeskiin lähetettävät kysymykset koskevat monesti työsuhteen elinkaareen liittyviä tavanomaisia asioita, kuten TES-tulkintaa, vuosilomalakia, työsuhde-etuja, työajanseurantamalleja, matkustusohjeita, sairauspoissaoloja, lakisääteisiä vakuutuksia, työeläkeasioita sekä työhyvinvointiasioita. Muut asiat, joissa HR HelpDesk palvelee, käsittelevät haastavia lainsäädännöllisiä tilanteita, kuten yhteistoiminta-, työturvallisuus- ja työsopimuslakia, työsuhteiden päättämistä sekä varoituskäytäntöjä.

Kysymykset voi lähettää osoitteeseen hr@greenstep.com.

Katso Sirpa Ontrosen kiteytys HR HelpDeskistä: