HR HelpDesk

Onko sinulla HR-asioihin liittyvä kysymys, johon kaipaat pikaista vastausta? 

Jatkuvien ja projektiluontoisten HR-palveluiden rinnalle on avattu HR HelpDesk. HR HelpDesk toimii apuna pienempiin kysymyksiin, joihin tarvitaan vastausta nopeasti. HR HelpDesk palvelee kaikkia – myös yrityksiä, joilla ei ole talous-, palkka-, tai henkilöstöhallinnon sopimusta Greenstepin kanssa. HR-tiimi pyrkii vastaamaan kysymyksiin 24 tunnin sisällä arkipäivisin. Jos kysymykset vaativat laajempaa selvittelyä tai lisäkysymysten tekemistä, eikä niitä saada ratkaistuksi tavoiteajassa, otamme asiakkaaseen yhteyttä. Asia lähtee kuitenkin etenemään 24 tunnin sisällä. 

HR HelpDeskiin lähetettävät kysymykset koskevat monesti työsuhteen elinkaareen liittyviä tavanomaisia asioita, kuten TES-tulkintaa, vuosilomalakia, työsuhde-etuja, työajanseurantamalleja, matkustusohjeita, sairauspoissaoloja, lakisääteisiä vakuutuksia, työeläkeasioita sekä työhyvinvointiasioita. Muut asiat, joissa HR HelpDesk palvelee, käsittelevät haastavia lainsäädännöllisiä tilanteita, kuten yhteistoiminta-, työturvallisuus- ja työsopimuslakia, työsuhteiden päättämistä sekä varoituskäytäntöjä. 

Kun kysymys on lähetetty HR HelpDeskiin, tulee asiakkaan hyväksyä sähköpostitse Greenstepin yleiset sopimusehdot 2019, joita palveluun sovelletaan. Vasta tämän jälkeen laskutamme palvelusta.

Kysymykset voi lähettää osoitteeseen hr@greenstep.fi.


Kysy lisää HR-palveluistamme!