Ulkoistettu ostoreskontra

Greenstepin asiantuntijat auttavat automatisoimaan yrityksesi ostoreskontran ja pysyt paremmin ajan tasalla yrityksesi taloudellisesta tilasta.

Ostoreskontra ja sähköiset ostolaskut Suomessa sijaitseville yrityksille

Ostolaskuja voi helposti vastaanottaa ja maksaa online-kirjanpito-ohjelman avulla, esim. Netvisorilla. Suosittelemme kaikille yrityksille e-laskutusta vanhentuneiden paperilaskujen sijaan. Näitä sähköisiä ostolaskuja vastaanotetaan Finvoice-muodossa, mikä mahdollistaa automaattisen kirjanpidon ja ostolaskujen kierrätyksen sekä välittömän lähetyksen ja vastaanottamisen. Järjestelmää voidaan myös laajentaa helposti, mikäli yrityksen taloushallintoon tulisi kehitystarpeita myöhemmässä vaiheessa.

Miten ostolaskut vastaanotetaan ostoreskontraan e-laskun muodossa?

Kun esimerkiksi Netvisor-järjestelmän ostoreskontra avataan, aukeaa Maventa-operaattoriyhteys automaattisesti. Tämän jälkeen yhtiölle avautuu muutamassa päivässä mahdollisuus vastaanottaa verkkolaskuja. Tämän lisäksi yrityksen oma pankki voi toimia verkkolaskujen välittäjänä, jolloin verkkolaskuosoite on yrityksen pankkitilinumero. Kun ostolasku saapuu ostoreskontraan, saat järjestelmästä sähköposti-ilmoituksen järjestelmään saapuneista ostolaskuista.

Greenstepin asiantuntijat apunasi

Greenstep auttaa yritystäsi perustamaan online-kirjanpito-ohjelman, joka sisältää ostolaskujen maksatusjärjestelmän. Laskut siirtyvät täältä maksattaessa automaattisesti kirjanpitoon. Koko käyttöönotto järjestyy parissa päivässä, minkä jälkeen voitte nauttia tehostetusta prosessista, kuten reaaliaikaisista raporteista ja automaatiotoiminnoista.


Lue keräämiämme vinkkejä parempaan kirjanpitoon: