Ostoreskontra

Ostoreskontra ja sähköiset ostolaskut Suomessa sijaitseville yrityksille

Ostolaskuja voi helposti vastaanottaa ja maksaa online-kirjanpito-ohjelman avulla, esim. Netvisorilla. Me suosittelemme kaikille yrityksille e-laskutusta vanhentuneiden paperilaskujen sijaan. Näitä sähköisiä ostolaskuja vastaanotetaan Finvoice-muodossa, mikä mahdollistaa automaattisen kirjanpidon ja ostolaskujen kierrätyksen sekä välittömän lähetyksen ja vastaanottamisen.

Miten ostolaskut vastaanotetaan ostoreskontraan e-laskun muodossa?

Jotta ostolaskuja voi vastaanottaa verkkolaskuina, pitää ensin hankkia pankkitili, johon ostolaskut voidaan lähettää. Tällä pankkitilillä on IBAN-numero, joka on tavallisin verkkolaskutusosoite. Tämän jälkeen IBAN-numeron voi lähettää yrityksille, joilta odotatte ostolaskuja. Kun ostolasku on saapunut perille, sen näkee online-kirjanpito-ohjelmasta maksutili-kohdan alla.

Greenstep voi auttaa yritystänne perustamaan verkkopankkitilin ja valitsemaan online-kirjanpito-ohjelman ostolaskujen maksuun. Koko käyttöönotto järjestyy parissa päivässä, minkä jälkeen voitte nauttia valintanne eduista mukaan lukien sähköisestä ostolaskujen kierrätyksestä.


Ota yhteyttä, autamme teitä ostoreskontranne kanssa!



Tai lue keräämämme vinkkejä parempaan kirjanpitoon: