Ostoreskontra

Ostoreskontra ja sähköiset ostolaskut Suomessa sijaitseville yrityksille

Ostolaskuja voi helposti vastaanottaa ja maksaa online-kirjanpito-ohjelman avulla, esim. Netvisorilla. Me suosittelemme kaikille yrityksille e-laskutusta vanhentuneiden paperilaskujen sijaan. Näitä sähköisiä ostolaskuja vastaanotetaan Finvoice-muodossa, mikä mahdollistaa automaattisen kirjanpidon ja ostolaskujen kierrätyksen sekä välittömän lähetyksen ja vastaanottamisen.

Miten ostolaskut vastaanotetaan ostoreskontraan e-laskun muodossa?

Jotta ostolaskuja voisi vastaanottaa verkkolaskuina, pitää ensin hankkia pankkitili, johon ostolaskut voidaan lähettää. Tällä pankkitilillä on IBAN-numero, joka on tavallisin verkkolaskutusosoite. Tämän jälkeen IBAN-numeron voi lähettää yrityksille, joilta odotatte ostolaskuja. Kun ostolasku on saapunut perille, sen näkee online-kirjanpito-ohjelmasta maksutili-kohdan alla.

Greenstep voi auttaa yritystänne perustamaan verkkopankkitilin ja valitsemaan online-kirjanpito-ohjelman ostolaskujen maksuun. Koko käyttöönotto järjestyy parissa päivässä ja tämän jälkeen voitte nauttia valintanne ilmeisistä eduista mukaan lukien sähköisestä ostolaskujen kierrätyksestä.


Ota yhteyttä, autamme teitä ostoreskontranne kanssa!