Ostoreskontra

Ostoreskontra ja sähköiset ostolaskut Suomessa sijaitseville yrityksille

Ostolaskuja voi helposti vastaanottaa ja maksaa online-kirjanpito-ohjelman avulla, esim. Netvisorilla. Me suosittelemme kaikille yrityksille e-laskutusta vanhentuneiden paperilaskujen sijaan. Näitä sähköisiä ostolaskuja vastaanotetaan Finvoice-muodossa, mikä mahdollistaa automaattisen kirjanpidon ja ostolaskujen kierrätyksen sekä välittömän lähetyksen ja vastaanottamisen.

Miten ostolaskut vastaanotetaan ostoreskontraan e-laskun muodossa?

Kun esimerkiksi Netvisor-järjestelmän ostoreskontra avataan, aukeaa Maventa-operaattoriyhteys automaattisesti. Tämän jälkeen yhtiölle avautuu muutamassa päivässä mahdollisuus vastaanottaa verkkolaskuja. Tämän lisäksi yrityksen oma pankki voi toimia verkkolaskujen välittäjänä, jolloin verkkolaskuosoite on yrityksen pankkitilinumero. Kun ostolasku saapuu ostoreskontraan, saat järjestelmästä sähköposti-ilmoituksen järjestelmään saapuneista ostolaskuista.

Greenstep auttaa perustamaan online-kirjanpito-ohjelman mikä sisältää ostolaskujen maksatusjärjestelmän. Laskut siirtyvät täältä maksattaessa automaattisesti kirjanpitoon. Koko käyttöönotto järjestyy parissa päivässä, minkä jälkeen voitte nauttia valintanne eduista mukaan lukien reaaliaikaisista raporteista ja automaatiotoiminnoista.


Ota yhteyttä, autamme teitä ostoreskontranne kanssa!



Tai lue keräämiämme vinkkejä parempaan kirjanpitoon: