Webinaari: Asiakasprosessien optimointi Salesforce-ympäristössä

Keskiviikkona 27.11.2024
10:00

Tervetuloa syventymään prosessilouhinnan avaamiin mahdollisuuksiin Salesforce-pohjaisten prosessien optimoinnissa! Tämä webinaari on suunniteltu kaikille, jotka haluavat ymmärtää, miten voidaan datalähtöisesti parantaa asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti, yhdistämällä Salesforce-teknologiat prosessilouhinnan tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Webinaarissa syvennymme erityisesti asiakasrajapinnan prosessien optimointiin ja visualisointiin prosessilouhintatekniikoiden avulla. Louhittavana järjestelmänä ja keskeisenä datalähteenä esiteltävissä käyttötapauksissa on Salesforce ja sen Sales Cloud-ja Service Cloud-komponentit. Keskitymme erityisesti haasteisiin, joita organisaatiot kohtaavat kun asiakaskokemusta pyritään parantamaan koko asiakkuuden elinkaaren ajalta, usean eri prosessin yli.

Liity mukaan kuulemaan, miten voit parantaa Salesforce-prosessiesi läpinäkyvyyttä ja tehokkuutta prosessilouhintatekniikoiden avulla!

Ajankohta: ke 27.11.2024 klo 10–10.30, online

Ilmoittautumisen yhteydessä pääset äänestämään (20.11. mennessä), mihin seuraavista aihealueista syvennymme webinaarissa:

  • Lead to Order. Miten varmistetaan sujuva myyntiprosessi – nopea myyntisykli ja oikeat myynnin toimintamallit
  • Asiakaspalvelun ja palvelukanavien (Case Management) optimointi ja tehokkuus – miten ohjata asiakkaat käyttämään oikeita palvelukanavia
  • 360 Customer Lifecycle Analysis – asiakaspolkujen tunnistaminen ja analysointi prosessilouhinnan keinoin

Ilmoittaudu tästä! Voit ilmoittautua mukaan webinaarin alkuun saakka, ja tarkemmin käsiteltävään aihealueeseen pääset vaikuttamaan ke 20.11. mennessä.