Webinaaritallenne: Asiakaspolkujen optimointi Salesforcessa
Simo Parkkali ja Petteri Heinonen kertoivat webinaarissa, miten prosessilouhinnan avulla voidaan tunnistaa eri asiakaspolut ja niiden variaatiot Salesforce-järjestelmässä – tavoitteena sujuva myyntiprosessi ja asiakaskokemuksen parantaminen.
Katso tallenne:
Kuinka asiakaspolkujen analysointi ja optimointi voisi tukea organisaatiosi liiketoimintaa? Webinaarissa käsittelimme 360 Customer Lifecycle Analysis -lähestymistapaa ja kävimme läpi, miten voit tunnistaa prosessilouhinnan avulla eri asiakaspolut ja niiden variaatiot Salesforce-järjestelmässä. Syvennyimme erityisesti asiakasrajapinnan prosessien optimointiin ja visualisointiin.
Louhittavana järjestelmänä ja keskeisenä datalähteenä esiteltävissä tapauksissa ovat Salesforcen Sales Cloud- ja Service Cloud-komponentit. Keskityimme haasteisiin, joita organisaatiot kohtaavat, kun asiakaskokemusta pyritään parantamaan koko asiakkuuden elinkaaren ajalta, usean eri prosessin yli.
Katso tallenteelta, miten voit parantaa Salesforce-prosessiesi läpinäkyvyyttä ja tehokkuutta prosessilouhintatekniikoiden avulla!
Julkaistu 21.10.2024