Etsitäänkö organisaatiossasi juuri nyt sopivaa LMS-työkalua (Learning Management System)? Pohditko, mitä sen valinnassa ja käyttöönotossa pitää huomioida?
Webinaarissamme 11.6. asiantuntijamme kertoivat, milloin ja miksi organisaatiossa kannattaa harkita LMS:n hankintaa ja miten valmistella omaa organisaatiota LMS:n käyttämiseen. Katsomalla tallenteen saat hyödyllisiä vinkkejä LMS:n kilpailutusvaiheeseen, omalle organisaatiolle sopivan työkalun valintaan ja tehokkaaseen käyttöönottoon.
Katso tallenne tästä:
Mukana webinaarissa olivat Greenstep Academyn vetäjä Heli Häyrynen, L&D Consultant Marjut Joentausta-Marjava ja Senior L&D Consultant Heidi Juhantalo, jotka ovat kilpailuttaneet ja ottaneet käyttöön useita LMS-järjestelmiä eri organisaatioissa.
Sisältö:
- Millaisissa organisaatioissa ja missä tilanteissa LMS on tarpeellinen
- Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon LMS:ää valitessa
- Mitkä ovat parhaat vinkit niin kilpailutukseen kuin käyttöönottovaiheeseen
- Mitä aktiivisen ja tehokkaan digioppimiskulttuurin rakentaminen vaatii
- Miten LMS:ään kertyvää dataa kannattaa hyödyntää
- Mitkä ovat Greenstepin kokemukset LMS:n valinnasta, käyttöönotosta sekä hyödyntämisestä osaamisen kehittämisen ja vastuullisuustyön tukena
Julkaistu 15.05.2024