Yhdistä NetSuite BI Bookiin ja pysy budjetoinnissa askeleen edellä
Budjetointikausi on aivan nurkan takana, mutta miten pysyä askeleen edellä? Yksi tapa on yhdistää NetSuite Power BI:hin BI Bookin avulla. Tässä artikkelissa kerromme seitsemän syytä, miksi tehdä niin.
1. Luo tasokkaita raportteja automaattisesti: Integraation avulla voit luoda huoliteltuja ja ammattimaisia raportteja, jotka ovat valmiita esitettäväksi ilman manuaalista muotoilua. Tämä takaa johdonmukaisuuden ja säästää arvokasta aikaa raportointiprosessin aikana.
2. Poraudu syvälle taloudelliseen ja operatiiviseen dataan: Pääset tutkimaan NetSuite-dataasi aiempaa tarkemmin. BI Bookin avulla voit syventyä haluamiisi mittareihin ja löytää poikkeamia, jotka muuten saattaisivat jäädä huomaamatta. Perinpohjainen analyysi on ratkaisevassa roolissa, kun tehdään strategisia päätöksiä.
3. Saumaton integrointi muihin järjestelmiin: Yli sadan valmiiksi rakennetun integraation myötä on hyvin todennäköistä, että käyttämäsi työkalut löytyvät jo valmiiksi integroituna. BI Bookin avulla voit yhdistää muut ERP-, CRM-, WMS- tai laskutusjärjestelmät Power BI:hin vain muutamassa minuutissa, virtaviivaistaen raportointia ja vapauttaen resursseja.
4. Luo ennusteita, budjetteja ja aseta hälytyksiä: BI Book mahdollistaa ennusteiden ja budjettien luomisen automaattisesti. Voit myös asettaa hälytyksiä, jotka ilmoittavat muutoksista tai poikkeavuuksista datassa. Tämä ennakoiva toimintatapa auttaa pysymään aina ajan tasalla taloussuunnittelussa.
5. Räätälöity mittaristo ja filtterit: Räätälöi raporttisi vastaamaan liiketoimintatarpeitasi luomalla omia mittaristoja ja suodattimia. Taulukoiden mukauttaminen mahdollistaa keskittymisen niihin tietoihin, jotka ovat liiketoiminnallesi tärkeimpiä, tarjoten selkeämmän näkymän suorituskykyyn.
6. Tunnista puutteet datassa: Datan visualisoinnin avulla voit nopeasti tunnistaa puutteet ja poikkeamat. Tämä mahdollistaa ongelmien nopean käsittelyn ja oikean tiedon saatavuuden koko organisaation tasolla.
7. Jaa ja hallinnoi raportteja helposti yhdessä paikassa: Helpota raporttien hallintaa hyödyntämällä yhtä keskitettyä portaalia. Tämä mahdollistaa raporttien jakamisen koko tiimin kesken ja takaa, että kaikki toimivat yhtenäisten ja ajantasaisten tietojen pohjalta.
Perinteisesti liiketoimintatiedon (BI) työkalujen käyttöönotto sisältää sarjan monimutkaisia ja kalliita vaiheita. Näihin kuuluvat koodaustaidot, oman tietovaraston rakentaminen ja ylläpitäminen, mukautettujen raporttipohjien luominen sekä BI-työkalujen käyttämiseen tarvittavien lisenssien hankinnan. BI Book -raportointityökalun avulla voit kuitenkin ohittaa nämä aikaa vievät ja kalliit prosessit.
Yli 100 liiketoiminta-analytiikan ammattilaisen tiimi on aina valmiina auttamaan sinua saamaan parhaan hyödyn olemassa olevasta datastasi.
Julkaistu 20.08.2024