Asiantuntijapalveluiden ulkoistaminen tuo joustavuutta liiketoimintaan

Greenstep on ollut tärkeä osa IDÉ House of Brandsin menestystarinaa. Kokonaisvaltaiset asiantuntijapalvelut antavat henkilöstölle mahdollisuuden keskittyä omaan ydinosaamiseen samalla, kun liiketoiminnan arkisista rutiineista huolehditaan varmoin ottein.

IDÉ House of Brandsin toimitusjohtaja Simon Gold kertoo yhteistyöstämme videolla:


IDÉ House of Brands
on pohjoismainen tuotemedia-asiantuntija, joka tukee yrityksiä viestinnässä sekä brändinäkyvyyden kehittämisessä. Laadukkaan palvelun takaavat laaja tuotevalikoima sekä yli 30 vuoden kokemus alalta.

“IDÉ House of Brands on Pohjoismaiden suurin tuotemedian ammattilainen. Autamme asiakkaita lisäämään brändinäkyvyyttä laadukkailla ja hyödyllisillä tuotteilla. Vastuullisuuden edelläkävijänä pidämme myös huolta siitä, että tarjoamme asiakkaillemme aina parhaimpia ja vastuullisesti hankittuja tuotteita”, kertoo toimitusjohtaja Simon Gold.

IDÉ House of Brandsin ja Greenstepin kumppanuus juontaa juurensa vuoteen 2017, jolloin yrityksellä heräsi tarve ulkoiselle talousjohtajalle. Vuosien kuluessa IDÉ House of Brands on ulkoistanut palveluja enenevissä määrin, sillä Greenstepin monipuoliset ja joustavat asiantuntijapalvelut ovat vastanneet toivotulla tavalla yrityksen kehittyviin tarpeisiin.

“Alunperin lähdimme etsimään yhteistyökumppania, koska sen hetkinen taloudenohjaus ei vastannut meidän tarpeisiimme. Aloittaessamme yhteistyötä Greenstepin kanssa emme osanneet edes kuvitella, kuinka hyvää palvelua tulisimme heiltä saamaan. Tätä nykyä olemme ulkoistaneet Greenstepille myös palkanlaskennan ja kirjanpidon palvelut sekä HR-palvelut, joita hyödynnämme aina tarvittaessa”, Simon toteaa.

Kokonaisvaltaiset palvelut skaalautuvat tarpeen mukaan

Simonin mukaan Greenstep on kumppanina ollut tärkeä osa IDÉ House of Brandsin menestystarinaa. Kokonaisvaltaiset asiantuntijapalvelut antavat henkilöstölle mahdollisuuden keskittyä omaan ydinosaamiseen samalla, kun liiketoiminnan arkisista rutiineista huolehditaan varmoin ottein.

“Greenstepin vahva tuki näkyy yrityksemme tuloksessa ja heidän ansiostaan selvisimme kunnialla myös vaikeista pandemia-ajoista. He konsultoivat meitä asiantuntevasti ja löytävät meille aina oikeat ratkaisut. Kaiken kaikkiaan saamme heiltä täydellistä palvelua – vastaukset ongelmiin tulevat kuin apteekin hyllyltä. Tulevaisuudessa tulemme ulkoistamaan palveluita yhä enemmän Greenstepille”, Simon kuvailee.

Ihmisläheisyys ja vastuullisuus yhteistyön arvojen ytimessä

Kumppanuudessa Simon arvostaa ihmisläheistä otetta ja avointa vuorovaikutusta. Tiiviin yhteistyön ansiosta Greenstep ja IDÉ House of Brands ovat oppineet tuntemaan toisensa hyvin, ja onpa vuosien varrella muodostunut myös arvokkaita ystävyyssuhteita.

“Yhteistyö Greenstepin kanssa tuntuu samalta kuin työskentelisi oman väen kanssa. Greenstep on hyvin ihmisläheinen toimija ja meillä on omat nimetyt yhteyshenkilöt, joihin voimme olla matalalla kynnyksellä yhteydessä. Meistä on vuosien kuluessa tullut ystäviä ja arki on hauskaa heidän kanssaan. Voin suositella Greenstepiä erittäin lämpimästi myös muille. Heillä on vilpitön auttamisen halu ja osaajia erilaisiin tarpeisiin”, Simon toteaa.