Tukea Varsinais-Suomessa toimiville yhtiöille
Nykyaikaiselta tilitoimistolta vaaditaan proaktiivista otetta, laadukasta toimintatapaa ja tukea asiakkaiden talousohjaukseen. Tilitoimiston tarjoama palvelun kattaessa laajemman osan taloushallinnon arvoketjua, näinkin tärkeän ja yrityksen johdolle välttämättömän osan voi kokonaan ulkoistaa osaaviin käsiin.
Näin ajatteli myös Tore Teir
vuonna 2010 perustaessaan Greenstep Oy:n, taloushallinnon
konsultointiyhtiön, joka sittemmin on levittäytynyt Espoosta ympäri
Suomea kovan kasvun siivittämänä. Myös koko ala on ollut kasvussa
ainakin vuodesta 2000 alkaen. Greenstep Oy:n kantavana ideana on tarjota
pk-sektorin yrityksille pörssiyhtiötasoiset rahkeet taloushallinnon
tarpeiden hoitamiseksi. Me Greenstepillä pyrimme olemaan proaktiivisia johdon sparraajia tuoden koko organisaatiomme tietämyksen pienenkin asiakkaan hyödyksi. Näin tuotamme lisäarvoa asiakkaalle verrattuna perinteiseen tilitoimistopalveluun, jossa raportointi tarkoittaa tulos- ja taseajoja kerran kuukaudessa tai jopa harvemmin.
Greenstepissä on panostettu sisäiseen laadunvalvontaan.
Meillä on töissä auktorisoituja kirjanpitäjiä, jotka paitsi ratkovat
asiakkaidemme kiperimpiä kysymyksiä, pitävät myös huolen tilinpäätösten
tasalaatuisuudesta. Tästä olemme saaneet paljon kiitosta asiakkailtamme
ja tilintarkastustoimistoilta, joiden tarkastustehtävä on helpottunut
tasalaatuisuuden myötä huomattavasti.
Turussa on paljon sähköisyyteen ja tehokkuuteen panostavia edistyksellisiä tilitoimistoja. On yksityisiä konsultteja tai muutaman konsultin yhtiöitä, jotka tarjoavat CFO/controller –palveluita ja/tai erilaisia rahoitukseen liittyviä palveluita. Se, mikä erottaa Greenstepin kilpailijoistaan, on saumattomuus, jolla nämä asiat on tuotu yhden katon alle. Kaikkien asiantuntijoiden ollessa saman yhtiön palkkalistoilla on kommunikaatio, tiedon jakaminen ja hyödyntäminen aivan eri tasolla kuin silloin, jos nämä palikat koottaisiin erillisistä toimijoista. Meillä kaikki puhaltavat yhteen hiileen asiakkaan eduksi. Palvelumme skaalautuvat asiakkaan tarpeiden mukaan ja koko organisaation tietotaito on pienenkin asiakkaan hyödynnettävissä. Rekrytoinneissa pyrimme löytämään mahdollisimman erilaisen taustan omaavia ihmisiä, millä varmistamme, että koko organisaation tietotaito on laaja-alaista ja pysyy korkealla tasolla.
Yksikon vetäjänä toimii Riina Vähäpassi, joka on työskennellyt KHT-tilintarkastajana yli 15 vuotta. Ota rohkeasti yhteyttä!