Webinaaritallenne: Back to normal – or not?


Heli Häyrynen ja Kati Tuovinen keskustelevat webinaarissamme asioista, jotka yritysten tulee huomioida uudessa tilanteessa, sekä käytännön vinkeistä ja parhaista käytännöistä, miten uudet toimintatavat otetaan käyttöön.


Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia aiheita:

  • Mikä on uusi normaali teidän organisaatiossanne?
  • Yrityksen linja hybridityöhön, missä työtä on ok tehdä? Onko etätyöpolitiikkanne ajantasalla?
  • Miten uusi normaali vaikuttaa työympäristöön? Uudet vaatimukset työympäristölle?
  • Uusi tilanne, uudet pelisäännöt?
  • Miten hybridityö vaikuttaa henkilöstösuunnitteluun?
  • Mahdolliset vaikutukset työsopimuksiin, kuten työaikamalleihin ja palkkaukseen?
  • Miten hybridityö vaikuttaa henkilöstökoulutukseen?
  • Miten hybridityötä johdetaan? Onko esihenkilöstöllä riittävästi tietoa, taitoa ja työkaluja?

Katsomme, että menestyäksesi uuden toimintavan rakentamisessa, tulee sinun luoda organisaatiossasi hyvä pohja sekä työntekijäkokemuksella että yhteisillä linjauksilla.