Liiketoiminta-analytiikkapalvelut

Läpinäkyvyyttä talouslukujen analysoinnista henkilöstöanalytiikkaan.

Yritysten kannattaa yhdistää eri järjestelmiensä tietoja ja käyttää eri tyyppistä analytiikkaa saadakseen uutta tietoa, optimoidakseen toimintojaan ja pysyäkseen kilpailukykyisenä.

Tiedolla johtaminen on noussut yritysten agendalle alasta riippumatta. Puhutaan sitten uutta teknologiaa valmistavasta ohjelmistokehitysyrityksestä tai maansiirtofirmasta, työt halutaan tehdä tehokkaammin ja tuottavammin, henkilöstöstä halutaan pitää entistä parempaa huolta ja uusia asiakkaitakin pitäisi löytää, jotta pärjätään jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa.

Yrityksillä on käytössään suuri määrä eri tiedonlähteitä, joista saatua dataa päästään hyödyntämään, kunhan ollaan hankittu oikeanlaista osaamista ja työkaluja.

Mutta mihin eri asioihin tietoa voidaan käyttää ja millaisia oivalluksia ja uusia innovaatioita siitä voidaankaan synnyttää?

Greenstep tarjoaa liiketoiminta-analytiikkaa monelta kantilta, kuten:

Talousanalytiikka - numerot hallintaan

Talousanalytiikka tarjoaa kattavan näkymän yrityksen taloudelliseen tilaan aina tuloskehityksen analysoinnista ja kassavirran ennustamisesta hinnoittelustrategioiden optimointiin ja taloudellisten riskien pienentämiseen.

Henkilöstöanalytiikka - pidä henkilöstöstäsi entistä parempaa huolta

Henkilöstöanalytiikka auttaa yritystä optimoimaan henkilöstönsä potentiaalia rekrytointi-, sitouttamis- ja osaamisen kehittämisen strategioiden avulla. Se tunnistaa huippusuorittajat, puuttuu osaamisvajeisiin ja mittaa työntekijöiden sitoutumista entistä paremman työpaikkakulttuurin luomiseksi.

Operatiivinen analytiikka - optimoi liiketoimintaprosessisi

Operatiivisen analytiikan tavoitteena on parantaa tehokkuutta, leikata kustannuksia ja hallita riskejä analysoimalla avainprosesseja ja tunnistamalla pullonkauloja, virtaviivaistamalla työnkulkuja sekä optimoimalla resurssien allokointia.

Asiakkuusanalytiikka - tee asiakkaistasi vielä suurempia fanejasi

Asiakkuusanalytiikka auttaa yrityksiä ymmärtämään asiakkaiden mieltymyksiä, käyttäytymistä ja tarpeita. Se mahdollistaa yksilöllisten asiakaskokemusten, räätälöityjen tuotteiden ja vahvempien asiakassuhteiden luomisen asiakaspalautteiden ja muiden signaalien pohjalta.

Kaipaatko apua analytiikan käyttöönotossa tai tehostamisessa?

Varaa aika keskusteluun