GS Turku

Turkulainen tilitoimisto, joka tarjoaa mutkatonta ja asiantuntevaa palvelua

Greenstep on moniulotteinen tilitoimisto Turussa. Olemme koonneet laajan valikoiman taloushallinnon palveluita saman katon alle, jotta voisimme tarjota korkealaatuisia ja kattavia palveluja asiakkaillemme.

Greenstepillä on yhteensä viisi toimistoa ympäri Suomea ja yli 130 taloushallinnon ammattilaista. Turun toimistolla teitä palvelee 11 taloushallinnon ammattilaista, jotka ovat valmiita auttamaan!

Toimipiste GS Turku
Lemminkäisenkatu 14-18 A,
20520 Turku
+358414486446
  • Miten tilitoimiston tulisi toimia?

    Saako asiakas vaatia tilitoimistolta proaktiivista otetta, laadukasta toimintatapaa ja tukea oman yrityksensä talousohjaukseen? Entä voisiko tilitoimiston tarjoama palvelu kattaa pidemmän osan taloushallinnon arvoketjua? Voisiko näin tärkeän ja yrityksen johdolle välttämättömän osan kokonaan ulkoistaa?

    Kyllä saa ja kyllä voi! Näin ajatteli Tore Teir vuonna 2010 perustaessaan Greenstep Oy:n, taloushallinnon konsultointiyhtiön, joka sittemmin on levittäytynyt Espoosta ympäri Suomea kovan kasvun siivittämänä. Myös koko ala on ollut kasvussa ainakin vuodesta 2000 alkaen. Greenstep Oy:n kantavana ideana on tarjota pk-sektorin yrityksille pörssiyhtiötasoiset rahkeet taloushallinnon tarpeiden hoitamiseksi.

    Palveluvalikoimaan kuuluvat mm. CFO/Controller -palvelut, tilitoimistopalvelut, arvonmääritykset, rahoituksen järjestäminen ja konsultointi.

    Me Greenstepillä pyrimme olemaan proaktiivisia johdon sparraajia ja tuomaan koko organisaatiomme tietämyksen pienenkin asiakkaan hyödyksi. Näin tuotamme lisäarvoa asiakkaalle verrattuna perinteiseen tilitoimistopalveluun, jossa raportointi tarkoittaa tulos- ja taseajoja kerran kuukaudessa tai jopa harvemmin.

  • Tällainen on suhde asiakkaisiimme

    Tilitoimistoliiketoiminta ja sen ympärille rakentuva konsultointiliiketoiminta on aina ihmisten välistä kanssakäymistä, jossa osaamisen lisäksi ratkaisee luottamus. Hyvälläkään osaamisella ei tosin ole sijaa, jos luottamusta ei ole. Hyvässä asiakassuhteessa kanssakäyminen on mutkatonta ja vastuualueet selvillä. Yrityksen johdon pitää pystyä luottamaan siihen, että sen saatavilla oleva informaatio on oikeaa ja ajantasaista. Työntekijöiden taas pitää pystyä luottamaan siihen, että palkat ovat oikein laskettu ja ne maksetaan ajallaan. Suhde tilitoimistoon ei kuitenkaan ole yksipuolinen. Jotta edellä mainitut asiat toteutuvat tulee kirjanpitäjän ja palkanlaskijan saada materiaalit ajoissa ja mahdollisimman täydellisinä.

  • Missä olemme erittäin hyvä?

    Turussa on paljon hyviä toimijoita. On sähköisyyteen ja tehokkuuteen panostavia edistyksellisiä tilitoimistoja. On yksityisiä konsultteja tai muutaman konsultin yhtiöitä, jotka tarjoavat CFO/controller –palveluita ja/tai erilaisia rahoitukseen liittyviä palveluita. Se, mikä erottaa Greenstepin kilpailijoistaan, on saumattomuus, jolla nämä asiat on tuotu yhden katon alle. Kaikkien asiantuntijoiden ollessa saman yhtiön palkkalistoilla on kommunikaatio, tiedon jakaminen ja hyödyntäminen aivan eri tasolla kuin silloin, jos nämä palikat koottaisiin erillisistä toimijoista. Meillä kaikki puhaltavat yhteen hiileen asiakkaan eduksi. Palvelumme skaalautuvat asiakkaan tarpeiden mukaan ja koko organisaation tietotaito on pienenkin asiakkaan hyödynnettävissä. Rekrytoinneissa pyrimme löytämään mahdollisimman erilaisen taustan omaavia ihmisiä, millä varmistamme, että koko organisaation tietotaito on laaja-alaista ja pysyy korkealla tasolla.

    Kilpailijoista poiketen Greenstepissä on panostettu sisäiseen laadunvalvontaan. Meillä on töissä auktorisoituja kirjanpitäjiä, jotka paitsi ratkovat asiakkaidemme kiperimpiä kysymyksiä, pitävät myös huolen tilinpäätösten tasalaatuisuudesta. Tästä olemme saaneet paljon kiitosta asiakkailtamme ja tilintarkastustoimistoilta, joiden tarkastustehtävä on helpottunut tasalaatuisuuden myötä huomattavasti.

  • Miten meille pääsee asiakkaaksi?

    Ottamalla suoraan yhteyttä toimistoomme tai toimiston vetäjään. Turun toimipisteen vetäjä on Jyrki Kurokallio, johon voit olla yhteydessä milloin vain.

    Yleensä ensimmäisen puhelun aikana kartoitetaan asiakkaan tarpeet ja kerrotaan lyhyesti toimintamallistamme. Tätä seuraa tapaaminen, jossa käydään asioita läpi syvällisemmin puolin ja toisin. Tämän perusteella laadimme tarjouksen. Tarjouksen hyväksymisen jälkeen tartumme asioihin konkreettisesti. Alussa kertaluonteista tehtävää on jonkin verran, kun vanhat tiedot siirretään Netvisor-järjestelmään ja perustetaan mm. palkka-aineistoa varten työntekijöiden tiedot yms. Tärkeä osa prosessiamme on jo alussa taklata mahdollisesti ongelmallisia vanhoja toimintamalleja ja täten heti lähteä kehittämään sujuvampaa taloushallintoa yhdessä asiakkaan kanssa. Jotta aloitus olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme asiakkailtamme paljon tietoa ja avointa viestintää suuntaamme. Sovitaan tapaaminen ja tutustutaan!

  • Asiakkaitamme
    FLS Finland OyIHT Isakssons Handelsträdgård Ab Nuviz OyLabrox Oy

Asiantuntijat

Eeva Tikkanen
Eeva Tikkanen

Taloushallinnon konsultti, Tiimiesimies

+358 40 739 3388
Elina Hacklin
Elina Hacklin

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 842 2333
Eve Grönroos
Eve Grönroos

Taloushallinnon assistentti

+358 46 600 6422
Jyrki Kurokallio
Jyrki Kurokallio

Partner, Turku

+358 41 44 86 446 Lue lisää
Kirsi Väisänen
Kirsi Väisänen

Taloushallinnon konsultti

+358 46 600 0820
Lotta Muurinen
Lotta Muurinen

Palkkahallinnon konsultti

+358 40 631 7525
Maija Kontkanen
Maija Kontkanen

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 660 2922
Marika Reijonen
Marika Reijonen

Palkkahallinnon konsultti

+358 46 600 0498
Mathias Hellberg
Mathias Hellberg

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 777 3988
Raija Laukkanen
Raija Laukkanen

Taloushallinnon konsultti

+358 40 661 0791
Sabina Lindberg
Sabina Lindberg

Taloushallinnon assistentti

+358 40 632 5262
Sara Nylund
Sara Nylund

Taloushallinnon assistentti

Teija Lavonius
Teija Lavonius

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 660 1626

Greenstepin toimipisteet

  • +358408443322
  • +358414486446
  • +358405116095
  • +358401407604
  • +358504440717
  • +358500661431