GS Turku

Turkulainen taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon alan yritys, joka tarjoaa mutkatonta ja asiantuntevaa palvelua

Greenstep on monipuolinen taloushallinnon, talousjohdon ja henkilöstöhallinnon palveluita tarjoava yritys Turussa. Olemme koonneet laajan valikoiman palveluita saman katon alle, jotta voisimme tarjota korkealaatuisia ja kattavia palveluja asiakkaillemme.

Greenstepillä on yhteensä seitsemän toimistoa, kuusi toimistoa eri puolella Suomea ja yksi Tallinnassa. Näissä eri pisteissä palvelee 270 taloushallinnon, talousjohdon, palkkahallinnon ja henkilöstöhallinnon ammattilaista. Turun toimistolla teitä palvelee lukuisia näiden alojen ammattilaisia, jotka ovat valmiita auttamaan juuri sinua!

Toimipiste GS Turku
Joukahaisenkatu 1, 6. krs, (sis.käynti: Tykistökatu 4),
20520 Turku
+358 40 709 2975
  • Miten tilitoimiston tulisi toimia?

    Saako asiakas vaatia tilitoimistolta proaktiivista otetta, laadukasta toimintatapaa ja tukea oman yrityksensä talousohjaukseen? Entä voisiko tilitoimiston tarjoama palvelu kattaa pidemmän osan taloushallinnon arvoketjua? Voisiko näin tärkeän ja yrityksen johdolle välttämättömän osan kokonaan ulkoistaa?

    Kyllä saa ja kyllä voi! Näin ajatteli Tore Teir vuonna 2010 perustaessaan Greenstep Oy:n, taloushallinnon konsultointiyhtiön, joka sittemmin on levittäytynyt Espoosta ympäri Suomea kovan kasvun siivittämänä. Myös koko ala on ollut kasvussa ainakin vuodesta 2000 alkaen. Greenstep Oy:n kantavana ideana on tarjota pk-sektorin yrityksille pörssiyhtiötasoiset rahkeet taloushallinnon tarpeiden hoitamiseksi.

    Palveluvalikoimaan kuuluvat mm. CFO/Controller-palvelut, tilitoimistopalvelut, HR-palvelut, arvonmääritykset, rahoituksen järjestäminen ja konsultointi.

    Me Greenstepillä pyrimme olemaan proaktiivisia johdon sparraajia tuoden koko organisaatiomme tietämyksen pienenkin asiakkaan hyödyksi. Näin tuotamme lisäarvoa asiakkaalle verrattuna perinteiseen tilitoimistopalveluun, jossa raportointi tarkoittaa tulos- ja taseajoja kerran kuukaudessa tai jopa harvemmin.

  • Tällainen on suhde asiakkaisiimme

    Tilitoimistoliiketoiminta ja sen ympärille rakentuva konsultointiliiketoiminta on aina ihmisten välistä kanssakäymistä, jossa osaamisen lisäksi ratkaisee luottamus. Hyvälläkään osaamisella ei tosin ole sijaa, jos luottamusta ei ole. Hyvässä asiakassuhteessa kanssakäyminen on mutkatonta ja vastuualueet selvillä. Yrityksen johdon pitää pystyä luottamaan siihen, että sen saatavilla oleva informaatio on oikeaa ja ajantasaista. Työntekijöiden taas pitää pystyä luottamaan siihen, että palkat ovat oikein laskettu ja ne maksetaan ajallaan. Suhde tilitoimistoon ei kuitenkaan ole yksipuolinen. Jotta edellä mainitut asiat toteutuvat tulee kirjanpitäjän ja palkanlaskijan saada materiaalit ajoissa ja mahdollisimman täydellisinä.

  • Missä olemme erittäin hyvä?

    Turussa on paljon hyviä toimijoita. On sähköisyyteen ja tehokkuuteen panostavia edistyksellisiä tilitoimistoja. On yksityisiä konsultteja tai muutaman konsultin yhtiöitä, jotka tarjoavat CFO/controller –palveluita ja/tai erilaisia rahoitukseen liittyviä palveluita. Se, mikä erottaa Greenstepin kilpailijoistaan, on saumattomuus, jolla nämä asiat on tuotu yhden katon alle. Kaikkien asiantuntijoiden ollessa saman yhtiön palkkalistoilla on kommunikaatio, tiedon jakaminen ja hyödyntäminen aivan eri tasolla kuin silloin, jos nämä palikat koottaisiin erillisistä toimijoista. Meillä kaikki puhaltavat yhteen hiileen asiakkaan eduksi. Palvelumme skaalautuvat asiakkaan tarpeiden mukaan ja koko organisaation tietotaito on pienenkin asiakkaan hyödynnettävissä. Rekrytoinneissa pyrimme löytämään mahdollisimman erilaisen taustan omaavia ihmisiä, millä varmistamme, että koko organisaation tietotaito on laaja-alaista ja pysyy korkealla tasolla.

    Greenstepissä on panostettu sisäiseen laadunvalvontaan. Meillä on töissä auktorisoituja kirjanpitäjiä, jotka paitsi ratkovat asiakkaidemme kiperimpiä kysymyksiä, pitävät myös huolen tilinpäätösten tasalaatuisuudesta. Tästä olemme saaneet paljon kiitosta asiakkailtamme ja tilintarkastustoimistoilta, joiden tarkastustehtävä on helpottunut tasalaatuisuuden myötä huomattavasti.

  • Miten meille pääsee asiakkaaksi?

    Ottamalla suoraan yhteyttä toimistoomme tai toimiston vetäjään. Turun toimipisteen vetäjä on Riina Vähäpassi, johon voit olla yhteydessä milloin vain.

    Yleensä ensimmäisen puhelun aikana kartoitetaan asiakkaan tarpeet ja kerrotaan lyhyesti toimintamallistamme. Tätä seuraa tapaaminen, jossa käydään asioita läpi syvällisemmin puolin ja toisin. Tämän perusteella laadimme tarjouksen. Tarjouksen hyväksymisen jälkeen tartumme asioihin konkreettisesti. Alussa kertaluonteista tehtävää on jonkin verran, kun vanhat tiedot siirretään Netvisor-järjestelmään ja perustetaan mm. palkka-aineistoa varten työntekijöiden tiedot yms. Tärkeä osa prosessiamme on jo alussa taklata mahdollisesti ongelmallisia vanhoja toimintamalleja ja täten heti lähteä kehittämään sujuvampaa taloushallintoa yhdessä asiakkaan kanssa. Jotta aloitus olisi mahdollisimman sujuva, pyydämme asiakkailtamme paljon tietoa ja avointa viestintää suuntaamme. Sovitaan tapaaminen ja tutustutaan!

  • Asiakkaitamme
    FLS Finland OyIHT Isakssons Handelsträdgård Ab Nuviz OyLabrox Oy

Asiantuntijat

Anne Ruohonen
Anne Ruohonen

Palkkahallinnon konsultti

+358 50 401 0163
Annika Miemois
Annika Miemois

Senior Manager

+358 50 369 6725
Assi Rundgren
Assi Rundgren

Järjestelmäkonsultti, Mepco palkkapalvelut

+358 40 032 3129
Elviira Pirttilä
Elviira Pirttilä

Taloushallinnon asiantuntija

+358 45 7872 9750
Eve Grönroos
Eve Grönroos

Taloushallinnon asiantuntija

+358 46 600 6422
Heidi Maikola
Heidi Maikola

Taloushallinnon konsultti

+358 40 701 7663
Inka Tähtinen-Filatoff
Inka Tähtinen-Filatoff

Taloushallinnon konsultti

+358 40 570 3401
Kari Virtanen
Kari Virtanen

Palkkahallinnon asiantuntija

+358 45 7876 1814
Katri Kaarlonen
Katri Kaarlonen

Senior Manager

+358 400 955 006
Kirsi Väisänen
Kirsi Väisänen

Taloushallinnon konsultti

+358 46 600 0820
Kristina  Sonck
Kristina Sonck

Palkkahallinnon asiantuntija

+358 45 787 03353
Laura Laine
Laura Laine

Palkkahallinnon konsultti, tiiminvetäjä

+358 40 717 6794
Lea Kujala
Lea Kujala

Taloushallinnon konsultti

+358 40 739 5125
Leena Rautanen
Leena Rautanen

Taloushallinnon assistentti

Lotta Muurinen
Lotta Muurinen

Palkkahallinnon konsultti

+358 40 631 7525
Maija Kontkanen
Maija Kontkanen

Taloushallinnon asiantuntija

+358 45 7871 9420
Mari Kivistö
Mari Kivistö

Taloushallinnon assistentti

+358 400 648 214
Maria Rantanen
Maria Rantanen

HR Consultant, Greenstep Turku

+358 50 500 3713
Milla Koskinen
Milla Koskinen

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 669 2472
Olli  Aalto
Olli Aalto

Taloushallinnon assistentti

+358 45 787 05206
Petra Mattsson
Petra Mattsson

Taloushallinnon assistentti

+358 45 7876 5979
Petri Korte
Petri Korte

Manager

+358 45 7831 2950
Raija Laukkanen
Raija Laukkanen

Taloushallinnon konsultti

+358 40 661 0791
Riina Vähäpassi
Riina Vähäpassi

Partner, Turku

+358 40 709 2975
Sabina Skrifvars
Sabina Skrifvars

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 632 5262
Salla  Kirjonen
Salla Kirjonen

Business Controller

+358 40 712 3650
Sara Nylund
Sara Nylund

Taloushallinnon asiantuntija

+358 40 688 3235
Sari Täckman
Sari Täckman

Senior Manager, Customer Relations

+358 400 740 459
Teija Lavonius
Teija Lavonius

Taloushallinnon konsultti

+358 40 660 1626
Tuija Aro
Tuija Aro

Taloushallinnon asiantuntija

+358 45 7872 0410
Tuire Salo
Tuire Salo

Financial Consultant & RPA Developer

+358 41 504 4965
Vaula Metso
Vaula Metso

Taloushallinnon assistentti

+358 45 7874 2110

Greenstepin toimipisteet

  • +358 45 7877 7734
  • +358 40 709 2975
  • +358 40 511 6095
  • +358 40 140 7604
  • +358 50 444 0717
  • +358 40 355 6629
  • +358 40 660 9288