Webinaari: Asiakaspolkujen optimointi Salesforcessa
Tervetuloa syventymään prosessilouhinnan avaamiin mahdollisuuksiin Salesforce-pohjaisten prosessien optimoinnissa! Tämä webinaari on suunniteltu kaikille, jotka haluavat ymmärtää, miten voidaan datalähtöisesti parantaa asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti, yhdistämällä Salesforce-teknologiat prosessilouhinnan tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Kuinka asiakaspolkujen analysointi ja optimointi voisi tukea organisaatiosi liiketoimintaa? Webinaarissa käsittelemme 360 Customer Lifecycle Analysis -lähestymistapaa ja käymme läpi, miten voit tunnistaa prosessilouhinnan avulla eri asiakaspolut ja niiden variaatiot Salesforce-järjestelmässä. Syvennymme erityisesti asiakasrajapinnan prosessien optimointiin ja visualisointiin.
Louhittavana järjestelmänä ja keskeisenä datalähteenä esiteltävissä tapauksissa ovat Salesforcen Sales Cloud- ja Service Cloud-komponentit. Keskitymme haasteisiin, joita organisaatiot kohtaavat, kun asiakaskokemusta pyritään parantamaan koko asiakkuuden elinkaaren ajalta, usean eri prosessin yli.
Liity mukaan kuulemaan, miten voit parantaa Salesforce-prosessiesi läpinäkyvyyttä ja tehokkuutta prosessilouhintatekniikoiden avulla!
Ajankohta: ke 27.11.2024 klo 10–10.30, online
Ilmoittautumisen yhteydessä pääset äänestämään (20.11. mennessä), kumpaan seuraavista aihealueista syvennymme webinaarissa tarkemmin:
- Lead to Order. Miten varmistetaan sujuva myyntiprosessi – nopea myyntisykli ja oikeat myynnin toimintamallit
- Asiakaspalvelun ja palvelukanavien (Case Management) optimointi ja tehokkuus – miten ohjata asiakkaat käyttämään oikeita palvelukanavia
Ilmoittaudu tästä! Voit ilmoittautua mukaan webinaarin alkuun saakka, ja tarkemmin käsiteltävään aihealueeseen pääset vaikuttamaan ke 20.11. mennessä.
Julkaistu 21.10.2024