Tarkkaa ja luotettavaa palkanlaskentaa
Varmista yrityksellesi sujuva palkkahallinto laadukkaiden palkanlaskennan palveluidemme avulla. Me huolehdimme, että työntekijäsi saavat palkat oikein ja ajallaan. Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!
Varmista yrityksellesi sujuva palkkahallinto laadukkaiden palkanlaskennan palveluidemme avulla. Me huolehdimme, että työntekijäsi saavat palkat oikein ja ajallaan. Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!
Meillä Greenstepillä on halu ilahduttaa asiakasta jatkuvasti laadukkailla taloushallinnon palveluilla, joista palkanlaskenta on yksi suosituimmista. Meihin luottaakin palkkahallinnon kumppanina yli 800 asiakastamme. Palkkalaskelmiemme oikeellisuus on keskimäärin 99,6%.
Sujuva palkanlaskenta on organisaation peruspilareita. Jatkuvat virheet palkanlaskennassa vaikuttavat suoraan työntekijöiden tyytyväisyyteen. Siksi kannattaakin valita laadukas, tarkka ja mahdollisimman automatisoitu palkanlaskennan palvelu.
Palkkahallintopalveluiden asiakkaanamme säästät aikaa ja voit luottaa siihen, että palkkoihin liittyvät asiat hoidetaan aina laadulla ja ajallaan!
Suuri asiantuntijatiimi vankalla osaamisella
Palkanlaskennan asiantuntijatiimistämme löytyy laajalti kokemusta monien alojen työehtosopimuksista ja eri kokoluokkien yrityksistä. Noin 25 % palkanlaskijoistamme omaa arvostetun PHT-sertifikaatin!
Laadukkaat sähköiset järjestelmät
Palveluissamme on käytössä laadukkaat palkanlaskennan järjestelmät. Kokeneet järjestelmäasiantuntijamme hoitavat järjestelmän käyttöönoton ja tarvittavat integraatiot vaivatta.
Tehokkaat automaatiot ja AI:n hyödyntäminen
Hyödynnämme automaattisia tiedonsiirtoja ja integraatioita manuaalisten prosessien ja virheiden minimoimiseksi. Käytämme tekoälyä esimerkiksi tarkistuksiin ja täsmäytyksiin.
Tarpeisiinne räätälöity palvelu
Meillä on asiakaslähtöinen palvelumalli, joka joustaa ja skaalautuu tarpeidenne mukaan. Huolehdimme palvelustanne kokonaisvaltaisesti ja proaktiivisesti – ja haluamme rakentaa yhteistyötä sekä operatiivisella että strategisella tasolla.
Oma nimetty palkkatiimi ja asiakasvastaava
Saat oman nimetyn palkkatiimin ja lisäksi asiakasvastaavan, joka valvoo kokonaisvaltaisesti asiakassuhdetta ja palvelun kehittämistä. Iso tiimi ja varahenkilöjärjestelyt takaavat palvelun sujuvuuden myös yllättävien poissaolojen sekä lomien aikana.
Oikeellisuus ja laatu
Säännöllinen palkanlaskennan oikeellisuuden seuranta ja raportointi on yksi tärkeimmistä palkkapalvelun tehtävistä. Laatumme takaa asiantuntijoidemme huippuosaamisen lisäksi tehokkaat järjestelmät, automaatio, sekä tekoälyn hyödyntäminen esimerkiksi täsmäytyksissä.
Käytämme palkanlaskennan palveluissamme laadukkaita järjestelmiä. Erityisesti suosimme tehokasta Mepco HRM-järjestelmää, joka sopii niin palkka- kuin HR-prosessienkin hallintaan. Mepcon käyttöönotto tukee palkanlaskijoiden lisäksi HR-tiimiä, työntekijöitä, esihenkilöitä ja johtoa.
Mepco Web on selainpohjainen ratkaisu, joka mahdollistaa Mepcon laajentamisen myös työntekijöidesi ja esihenkilöstön käyttöön. Sen avulla yritys saa täyden näkyvyyden henkilöstön työsuhteen elinkaareen yhdistettynä palkkatietoihin. Tämä auttaa johtoa sekä esihenkilöitä ennakoinnissa, osaamisen kehittämisessä, poissaolojen seuraamisessa sekä muussa raportoinnissa. Työntekijöitä Mepco tukee mm. palkkalaskelmien toimituksessa, työsuhdetietojen päivittämisessä sekä lomasuunnittelussa ja poissaolojen kirjaamisessa.
Voimme käyttää palkanlaskennassa myös Netvisoria ja Procountoria.